دانلود رایگان کتاب و رمان ایرانی و خارجی

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد به نام ماشین سواری

Download New Music By Sohrab Pakzad Called Mashin Savari



ترانه سرا: علی ایلیا آهنگ ساز: سهراب پاکزاد
تنظیم کننده: فرشاد فارسیان میکس و مسترینگ: محمد فلاحی

————————————————–
دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰
DOWNLOAD
دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸
DOWNLOAD
————————————————–

متن آهنگ علی ایلیا به نام ماشین سواری
****************************
من و تو توی ماشینم یه وقتا میشد تنها شیم
منم آروم میرفتم تا که بیشتر پیش هم باشیم
من از دریا برات گفتم ولی بحثو عوض کردی
با خندت حال و روزای بد و نحث و عوض کردی
کجا برم عزیزم از خیالت جدا شم
یجایی رو بگو که با تو نرفته باشم
دلم طاقت نداره این همه تنهایی رو
دیگه جز جای خالیت نمیبینم جایی رو
نمیبینم جایی رو نه نمیبینم جایی رو

میگردم توی این مردم پی تو با چشای خیس
نمی دونم برای چی یکی حتی شبیه ت نیست
آهنگ هایی که دوست داشتی هنوزم توی ماشینه
بدون تا وقتی برگردی کسی پیشم نمیشینه
کجا برم عزیزم از خیالت جدا شم
یجایی رو بگو که با تو نرفته باشم
دلم طاقت نداره این همه تنهایی رو
دیگه جز جای خالیت نمیبینم جایی رو
نمیبینم جایی رو نه نمیبینم جایی رو
****************************

  • ۹۵/۰۴/۱۹
  • ایمون زاید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی